Nasza polityka wynosi 14 dni. Jeśli minęło 14 dni od otrzymania produktu, niestety nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu pieniędzy lub wymiany.
Jeśli w ciągu tygodnia zmienisz zdanie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, zwrócimy Ci pieniądze bezpośrednio.
Przetwarzamy zamówienia tylko 24 godziny po ich złożeniu, abyśmy mogli poprawić wszelkie błędy lub zmiany zdania dokonane przez klientów. Po upływie tego czasu, jeśli zamówienie zostało przetworzone, nie będziemy już w stanie zwrócić pieniędzy za zmianę zdania przed dostarczeniem, otrzymaniem i odesłaniem produktu na podany adres.
Aby skorzystać ze zwrotu zamówienia, produkt musi być absolutnie nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu, aby można go było zwrócić na koszt użytkownika na podany przez nas adres.
Aby dokonać zwrotu, sprawdzimy, czy jest to rzeczywiście Twoje zamówienie za pomocą numeru zamówienia i/lub wszelkich informacji użytych podczas składania zamówienia. Najprawdopodobniej będzie to adres e-mail.
Istnieją dwie możliwości zatwierdzenia zwrotu. Potwierdzamy odbiór przesyłki na podany przez nas adres zwrotu lub przesyłasz nam skan lub zdjęcie jako dowód, że przesyłka została zwrócona na podany przez Ciebie adres. W pierwszym przypadku przesyłka nie może być wysłana na adres producenta. W drugim przypadku można zaakceptować potwierdzenie odbioru pocztowego lub bilet wysyłkowy.
Możemy poprosić o zaczekanie do momentu otrzymania przez nas towarów, zamiast przesyłania nam dowodu dokonania zwrotu. W przypadku
roszczenia o zwrot pieniędzy może być konieczne sprawdzenie przesyłki. Kontrola ta zostanie przeprowadzona przed przetworzeniem zwrotu, jeśli taki nastąpi.
Jeśli otrzymasz przedmiot i powiesz, że jest on w złym stanie i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, ale odmówisz przesłania zdjęcia otrzymanego przedmiotu, zostaniesz oczywiście poproszony o przesłanie przedmiotu na określony adres, aby przedmiot zamówienia mógł zostać sprawdzony.
Po otrzymaniu paczki dopiero po sprawdzeniu zostanie dokonany zwrot pieniędzy (lub nie). Po sprawdzeniu może się okazać, że przedmiot jest w dobrym stanie. Poinformujemy Cię o tym za pomocą zdjęcia i/lub filmu, w którym to przypadku odmówimy zwrotu pieniędzy.
Może się to wydawać przesadną procedurą. Jednak niektóre osoby były nieuczciwe i na podstawie wcześniejszych doświadczeń nie możemy dłużej wierzyć im na słowo. Przepraszamy za to i chcielibyśmy, abyś wiedział, że dokładamy wszelkich starań w przypadku każdego zwrotu i każdej prośby o zwrot pieniędzy.
W przypadku wszystkich zwrotów od każdego zamówienia
zostanie odjęta kwota 2 €. Ma to na celu pokrycie kosztów poniesionych przez platformy płatnicze i procesory.
W przypadku zwrotu pieniędzy, po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego otrzymania. Następnie poinformujemy użytkownika o naszej decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia wniosku o zwrot pieniędzy.
Jeśli wniosek o zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności w określonym czasie. Czas ten jest poza naszą kontrolą. Powiadomimy Cię, gdy tylko proces zwrotu zostanie zainicjowany po naszej stronie.
Jeśli zwrot jest opóźniony lub go nie ma, najpierw sprawdź swoje konto bankowe. Dopiero wtedy należy skontaktować się z wystawcą karty kredytowej. Może wystąpić opóźnienie, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie należy skontaktować się z bankiem. Może wystąpić opóźnienie, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Po wykonaniu tych dwóch kroków, jeśli nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, wyślij wiadomość e-mail na adres contactwebstore@proton.me. Zespół obsługi klienta zapyta, czy wykonałeś oba kroki. Jeśli tak, zespół obsługi klienta sprawdzi bazę danych.
Przepraszamy za te kroki, ale chcemy poświęcić Twoim prośbom jak najwięcej uwagi. Tracimy dużo czasu, gdy zgłoszenie nie jest poprzedzone określonymi krokami. Chcemy poświęcić jak najwięcej uwagi otrzymywanym żądaniom.
W przypadku przedmiotów objętych wyprzedażą, jeśli nastąpi zwrot pieniędzy, zostanie on dokonany po cenie przedmiotu objętego wyprzedażą, a zatem zapłaconej przez klienta, a nie po cenie w normalnym okresie.
W przypadku wymiany wymienimy przedmiot tylko wtedy, gdy jest wadliwy lub uszkodzony. Jeśli tak jest i chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres contactwebstore@proton.me.
W przypadku prezentów, jeśli przedmiot, który chcesz zwrócić, został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt upominkowy równy wartości zwrotu. Również w tym przypadku bon upominkowy zostanie wysłany pocztą elektroniczną
dopiero po otrzymaniu przez nas przedmiotu.
Jeśli przedmiot nie został zidentyfikowany jako prezent w momencie zakupu lub jeśli osoba obdarowująca wolała najpierw otrzymać przedmiot, a przekazać go później, wyślemy zwrot pieniędzy do nabywcy prezentu, który będzie wiedział, że zwróciłeś przedmiot.
W przypadku zwrotów będziesz odpowiedzialny za pokrycie własnych kosztów wysyłki. Te koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi, a jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty wysyłki zwrotnej zostaną odjęte od kwoty zwrotu.
W zależności od miejsca zamieszkania czas oczekiwania na otrzymanie wymienionego produktu może się oczywiście różnić.
Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości 30 GBP lub więcej, rozważ skorzystanie z usługi dostawy, która umożliwia śledzenie przesyłki lub zapewnienie dostawy. Nie możemy zagwarantować, że otrzymamy zwracany produkt.