Często zadawane pytania

Dostawa i zamawianie

KIEDY OTRZYMAM MOJE ZAMÓWIENIE?

Przetworzenie zamówienia, wyprodukowanie produktów i ich dostarczenie (bezpłatnie) zajmuje naszemu zespołowi maksymalnie od 10 do 15 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, abyś otrzymał swoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe, bez uszczerbku dla jakości naszych towarów.

JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ PRZESYŁKĘ?

Postęp realizacji zamówienia można śledzić, klikając łącze „Śledź zamówienie” na dole strony.

ILE KOSZTUJE DOSTAWA?

Dostarczamy nasze produkty na całym świecie. Nie ma minimalnej ilości zamówienia, a wszystkie nasze dostawy są bezpłatne (z wyłączeniem francuskich departamentów i terytoriów zamorskich).

MOJE ZAMÓWIENIE NIE JEST KOMPLETNE

Jeśli zamówienie obejmuje kilka produktów, mogą one zostać wysłane osobno, w zależności od dostępnych zapasów i magazynów wysyłkowych. Nie martw się, przesyłka wkrótce do Ciebie dotrze.

NIE OTRZYMAŁEM MOJEGO ZAMÓWIENIA

Problem z pocztą? Zgubiona, uszkodzona lub zniszczona paczka?

Dzięki naszej bezpiecznej dostawie, nasza strona pod firmą „AWSEO” zajmuje się sporami za Ciebie. Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem. Nie przerzucamy odpowiedzialności na przewoźnika i nie pozostawiamy Cię samemu sobie. Bierzemy pełną odpowiedzialność, natychmiast wysyłając nową paczkę na nasz koszt.

Nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail pod adresem contactwebstore@proton.me: nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *